maanantai 14. helmikuuta 2011

Pönttötalkoot

Lauantaina 19.2. klo 10 alkaen rakennamme koulun teknisen luokassa linnunpönttöjä. Pönttöjen myynnilla kerätään rahaa leirikoulua varten. Tiistaina tulee koteihin jakoon muistutuskirje talkoista, mutta koska en itse ole tällä viikolla koululla, pyytäisin teitä ilmoittamaan tulostanne joko blogin kautta tai tekstiviestillä minulle. Lauantaina olen mukana talkoissa.

Blogiin voitte jättää ilmoittautumisen klikkaamalla "kommentoi" kohtaa tämän tekstin alla ja kirjoittamalla siihen, kuinka monta henkilöä perheestänne on tulossa ja mitä rakennusmeteriaalia pystytte tuomaan mukananne. Jos joku pääsee tulemaan paikalle vasta myöhemmin, laittakaa myös siitä viestiä. Monet oppilaista osaavat neuvoa kotona blogin käytössä.

Näkemisiin lauantaina!

Pia

8 kommenttia:

  1. Kommentin lähettämistä varten pitää valita profiiliksi google-tili ja kirjautua oppilaiden omilla tunnuksilla sisään.

    VastaaPoista
  2. Meidän perheestä lähtee kolme ihmistä. Ja me voidaan ottaa lautaa mukaan.



    T:Miika

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Olemme töissä,joten emme pääse.





    Terveisin: Päivi P

    VastaaPoista
  5. Minä tulen iskän kanssa pönttötalkoisiin klo
    10-12. Tuomme mukana ruuveja ja akkuporakoneen.

    t: Inka

    VastaaPoista
  6. Minä tulen Isän kanssa ja tuomme lautoja.

    t.Eerika

    VastaaPoista
  7. Tulemme isän kanssa mukanamme tarvikkeita muutamaan pönttöön. T:Iida

    VastaaPoista
  8. Minä tulen isin kanssa klo 10 ja tuomme mukana nauloja.


    t.Veera

    VastaaPoista